The method registerItem(ItemPusher, String) is undefined for the type GameRegistry

Версия Minecraft
1.12.2
API
Forge
Java:
package com.example.examplemod;

import net.minecraftforge.fml.common.Mod;
import net.minecraftforge.fml.common.Mod.EventHandler;
import net.minecraftforge.fml.common.event.FMLInitializationEvent;
import net.minecraftforge.fml.common.event.FMLPostInitializationEvent;
import net.minecraftforge.fml.common.event.FMLPreInitializationEvent;
import net.minecraftforge.fml.common.registry.GameRegistry;

@Mod(modid = ExampleMod.MODID, name = ExampleMod.NAME, version = ExampleMod.VERSION)
public class ExampleMod {

    public static final String MODID = "examplemod";
    public static final String NAME = "Example Mod";
    public static final String VERSION = "1.0";

    @EventHandler
    public void preInit(FMLPreInitializationEvent event) {
        // Реєструємо предмет
        GameRegistry.registerItem(ItemPusher.instance, "item_pusher");
    }

    @EventHandler
    public void init(FMLInitializationEvent event) {
        // Немає жодних необхідних ініціалізаційних дій
    }

    @EventHandler
    public void postInit(FMLPostInitializationEvent event) {
        // Немає жодних необхідних дій після ініціалізації
    }
}
}

Вот клас Item

Java:
package com.example.examplemod;

import net.minecraft.creativetab.CreativeTabs;
import net.minecraft.entity.player.EntityPlayer;
import net.minecraft.item.Item;
import net.minecraft.item.ItemStack;
import net.minecraft.util.ActionResult;
import net.minecraft.util.EnumActionResult;
import net.minecraft.util.EnumHand;
import net.minecraft.world.World;

public class ItemPusher extends Item {

    public static final ItemPusher instance = new ItemPusher();
    public static final String name = "item_pusher";

    public ItemPusher() {
        setRegistryName(name);
        setUnlocalizedName(name);
        setCreativeTab(CreativeTabs.MISC);
    }

    @Override
    public ActionResult<ItemStack> onItemRightClick(World world, EntityPlayer player, EnumHand hand) {
        if (!world.isRemote) {
            // Штовхаємо гравця на 5 блоків
            player.addVelocity(0, 0, 5);
        }
        return new ActionResult<ItemStack>(EnumActionResult.SUCCESS, player.getHeldItem(hand));
    }
}
 
Последнее редактирование:
88
4
6
Сверху